Zarząd, zarządca, administrator

2»

Komentarze

  • Opcje
    koziorozkakoziorozka Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Wszystko możecie robić sami - uprawnienia są potrzebne fachowcom, np. tym robiącym duże remonty, przeglądy itp.
    Przy 9 lokalach to nawet na księgowości zaoszczędzicie, bo naprawdę jest prosta.
    Jak bez kasy, to bez papierków się obędzie. Jak za wynagrodzeniem, to:
    Na sprzątanie zawieracie umowę zlecenie
    Administrowanie, rozliczenia (księgowość) można na zlecenie a można w ramach wynagrodzenia uchwalonego dla członka zarządu.
    Tak czy owak przy płaceniu bez podatku się nie obejdzie.
    http://www.zarzadca.pl/prawo/akty-prawne/dzienniki-ustaw/12-ustawa-o-wlasnosci-lokali
  • Opcje
    GRZECHGRZECH Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Możecie sami ustanowić Zarząd właścicielski. Zarząd winien przede wszystkim przestrzegać UOWL. Księgowość, administrator, licencjonowany zarządca nie są konieczni.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.