Systemy te szczególnie przydają się przy rozliczaniu opłat za ogrzewanie , lokatorzy wykupują sobie taką wartość GJ jaką ustalą z administratorem i tym samym wpłacają zaliczki za ogrzewanie a zarządca ma tyle zebranych pieniędzy z tych wpłat by płacić rachunki dotyczące ogrzewania na bieżąco ,nie martwiąc się o terminy płatności za gaz z ogrzewania czy za dostarczone ciepło z ciepłowni .Każdy kto ma zainstalowany taki moduł, widzi ile mu zostało jeszcze ciepła do wykorzystania i wie ile wyda na ogrzewanie i tym sposobem kontroluje swoje koszty .
Nowy doklejony: 07.01.13 17:16
link z opisem systemu do ciepła
http://amps.com.pl/pl/?page_id=483
Wszystkim mieszkańcom bytomskiej kamienicy przy ul. Pionierów 7 w Bytomiu zakręcono w czwartek wodę, bo jeden lokator ma ponad tysiąc złotych długu. - Takie mamy prawo - mówi administratorka z Zarządu Budynków Miejskich.
Pięć dni temu ekipa Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego zeszła do piwnicy przy ul. Pionierów 7, odcięła dopływ wody na głównym zaworze i krany wyschły we wszystkich mieszkaniach dwupiętrowego budynku.
Dlatego zastosowanie systemu przedpłatowego do do wody było by rozwiązaniem tego problemu , kilkadziesiąt takich instalacji zainstalowali już zarządcy prywatnych kamienic .
http://amps.com.pl/pl/?page_id=183
Nie ma wyjścia, sąsiedzi muszą sami uporać się z dłużnikiem, pilnować się nawzajem, bo zgodnie z prawem konsekwencje poniosą wszyscy. Też się to nam nie podoba, ale co zrobić? - mówi administratorka.
Czy to zachęta do samosądu? A od czego jest komunalny zarządca (ZBM)?
Jeżeli administratorka pyta "Co robić?", to ja odpowiadam: zacząć od wyrzucenia ZBM razem z ich administratorką.
Dlaczego dostawca - spółka komunalna - łamie prawo, nie zapewniając zastępczego punku poboru wody? Co na to właściciel Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o., czyli gmina miejska Bytom? Dlaczego takich pytań nie zadaje dziennikarz?
Gdy mieszkańcy zaczęli się skarżyć, że żyją bez wody, miasto postanowiło poratować ZBM, wpłacając awansem swoją część należności za fundusz remontowy wspólnoty przy ul. Pionierów 7.
Czy aby na pewno "awansem", czy też miasto wpłaciło to, co już dawno powinno wpłacić?
To kolejny dowód, że komunalne pomioty nie nadają się do zarządzania nieruchomościami. Administratorka nie windykuje zaległych opłat od właścicieli (w tym od miasta Bytom), bo zależy jej tylko na ciepłej posadce, a nie na losach zarządzanej nieruchomości i jej mieszkańców. Nie tknie burmistrza, bo straci robotę w komunalnej spółce.
Komentarze
Nowy doklejony: 07.01.13 17:16
link z opisem systemu do ciepła
http://amps.com.pl/pl/?page_id=483
Pięć dni temu ekipa Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego zeszła do piwnicy przy ul. Pionierów 7, odcięła dopływ wody na głównym zaworze i krany wyschły we wszystkich mieszkaniach dwupiętrowego budynku.
więcej w artykule "Ukarani za dług sąsiada. Ludzie byli sześć dni bez wody":
http://wyborcza.pl/1,126565,13165429,Ukarani_za_dlug_sasiada__Ludzie_byli_szesc_dni_bez.html
http://amps.com.pl/pl/?page_id=183
Jeżeli administratorka pyta "Co robić?", to ja odpowiadam: zacząć od wyrzucenia ZBM razem z ich administratorką.
Dlaczego dostawca - spółka komunalna - łamie prawo, nie zapewniając zastępczego punku poboru wody? Co na to właściciel Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o., czyli gmina miejska Bytom? Dlaczego takich pytań nie zadaje dziennikarz? Czy aby na pewno "awansem", czy też miasto wpłaciło to, co już dawno powinno wpłacić?
To kolejny dowód, że komunalne pomioty nie nadają się do zarządzania nieruchomościami. Administratorka nie windykuje zaległych opłat od właścicieli (w tym od miasta Bytom), bo zależy jej tylko na ciepłej posadce, a nie na losach zarządzanej nieruchomości i jej mieszkańców. Nie tknie burmistrza, bo straci robotę w komunalnej spółce.