Wgląd do dokumentów Wspólnoty

zmankazmanka Użytkownik
edytowano kwietnia 2010 w Zarządzanie Nieruchomościami
Drodzy Forumowicze
jak już wspomniałam w innym wątku jestem "zielona" z zagadnień wspólnotowych ale próbuję cokolwiek się dowiedzieć. O tym, że u mnie Zarządca kieruje/steruje Zarządem też wspomniałam. Chciałabym przejrzeć niektóre dokumenty Wspólnoty i "wyprodukowałam" sobie coś na kształt wniosku o udostępnienie:

Zarządca / Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej xxxxx


Powołując się na art. 29 pkt 3 Ustawy o własności lokali proszę o udostępnienie dokumentacji prowadzonej przez Zarządcę / Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej xxxxxx, a w szczególności:
- wszelkich uchwał wraz z listami głosowań, począwszy od uchwały przekształcającej Spółdzielnię we Wspólnotę,
- protokołów z Zebrań, począwszy od Zebrania przekształcającego Spółdzielnię we Wspólnotę,
- stanu środków na koncie bieżącym,
- stanu środków na koncie funduszu remontowego,
- Umowy o Zarządzanie Nieruchomością
W/w dokumenty proszę przygotować do wglądu w terminie do 7 dni od daty otrzymanego pisma.
Z poważaniem

Otrzymałem:
Zarządca WM xxxxx

Zarząd WM xxxxx


nie wiem kto, jakie dokumenty przechowuje więc chcę złożyć (za potwierdzeniem) i Zarządcy, i Zarządowi
Co Wy na to?
i czy mogę zrobić kopie tych dokumentów np. telefonem

Komentarze

  • Opcje
    a-za-z Użytkownik
    edytowano listopada -1
    uchwały przekształcającej Spółdzielnię we Wspólnotę
    mieliście taką małą spółdzielnie? na tylko jedną nieruchomość?

    Trochę tego mało.
    A co ze sprawozdaniami, deklaracjami podatkowymi, analityką należności i zobowiązań?
    Co z książką obiektu budowlanego, mapą geodezyjną nieruchomości?
    Co z treścią umów zawartych z dostawcami mediów i usług?
    Co z wystawionymi fakturami w ramach funduszu remontowego?

    I pewnie następni znajdą jeszcze inne braki...

    - stanu środków na koncie bieżącym,
    - stanu środków na koncie funduszu remontowego,