sprawa sądowa z pozwu Wspólnoty

2»

Komentarze

• Opcje
    MirekLMirekL Użytkownik
    edytowano listopada -1
    EDDIE - ale sobie podyskutowaliśmy?
    Ano dlatego, bo właściciel ma prawo kontroli dokumentów.
    To jest ostateczny argument?
    warta - chcesz pozwać członka wspólnoty do sądu, że chce nagrywać przebieg zebrania Wspólnoty?
    Odradzam bo grozi to kompromitacją. Ja wiem, że sądy w Polsce zajmują się miedzami i szczekającymi psami. Ale tym pozwem rozbawiłbyś tylko sędziów. Sąd mógłby mu tego zakazać? Trudno mi sobie to wyobrazić. W czasach dzisiejszych za sto złotych każdy może sobie kupić na targu długopis z kamerą, mikrofonem i jeszcze skanerem.
    Nie brnijmy w tej dyskusji dalej bo dojdziemy do śmieszności.
  • Opcje
    EDDIEEDDIE Użytkownik
    edytowano listopada -1
    EDDIE - ale sobie podyskutowaliśmy?
    Ano dlatego, bo właściciel ma prawo kontroli dokumentów.
    To jest ostateczny argument?

MirekL, nie jestem prawnikiem z wykształcenia, lecz wiem, że jeśli prawo daje wprost mi możliwość np. przejazdu drogą, to jest to wystarczający argument, by w przypadku, gdy ktoś postawi mi szlaban, otworzyć ten szlaban i przejechać. Nie potrzebuję innych, czy też ostatecznych argumentów.
  • Opcje
    wartawarta Użytkownik
    edytowano listopada -1
    Mirek L:
    warta - chcesz pozwać członka wspólnoty do sądu, że chce nagrywać przebieg zebrania Wspólnoty?
    Odradzam bo grozi to kompromitacją. Ja wiem, że sądy w Polsce zajmują się miedzami i szczekającymi psami. Ale tym pozwem rozbawiłbyś tylko sędziów.

Ja jestem innego zdania.Jezeli ludzie bioracy udzial w zebraniu przeglosuja,iz sobie nie zycza nagrywania(tak bylo rok temu) to nie wiem czym mielibysmy sie przed sadem osmieszac lub kompromitowac.Dlaczego mamy takiemu arogantowi i do tego pieniaczowi-ktory zasypuje nas pozwami-ustepowac na zasadzie ..."a co tam"?
  • Opcje
    MirekLMirekL Użytkownik
    edytowano listopada -1