mam dostęp do weles3 jako zwykły pospolity właściciel mieszkania i chyba z tego poziomu nie zrobię zgłoszenia widocznego dla wszystkich mieszkańców. Chyba, że coś przeoczyłem
[cite] lolekanabolek:[/cite]mam dostęp do weles3 jako zwykły pospolity właściciel mieszkania i chyba z tego poziomu nie zrobię zgłoszenia widocznego dla wszystkich mieszkańców. Chyba, że coś przeoczyłem
Po pierwsze nie mieszkańców, ale właścicieli lokali (bo oni dostali login i hasło)
Ty nie zrobisz, bo to jest twoje indywidualne zgłoszenie . Widzi go administrator i Zarząd WM (jak ma dostęp pasywny)
rozumieć to rozumiem, może po prostu za bardzo się przyzwyczaiłem do wcześniejszej wersji. W każdym razie nowa wersja jakiś ochów achów u mnie nie wywołała.
KubaP, przy okazji się zapytam, bo ty pracujesz na weles3
W tym Weles3 zarządca może wysłać do wszystkich informacje, która pojawi się na głównej stronie aktualności?? Nie mówię tutaj o zakładce Forum.
[cite] lolekanabolek:[/cite]rozumieć to rozumiem, może po prostu za bardzo się przyzwyczaiłem do wcześniejszej wersji. W każdym razie nowa wersja jakiś ochów achów u mnie nie wywołała.
widać mamy inne oczekiwania od programów użytkowych ... mnie ta informacja wystarczy: ile i czy zalegam w płatnościach .
[cite] lolekanabolek:[/cite]KubaP, przy okazji się zapytam, bo ty pracujesz na weles3
W tym Weles3 zarządca może wysłać do wszystkich informacje, która pojawi się na głównej stronie aktualności?? Nie mówię tutaj o zakładce Forum.
Mam dostęp do programu, jako członek zarządu
... chyba chodzi ci o zakładkę : ZGŁOSZENIA ... informacje są one oznaczone, jako PUB - publiczne, które pokazują się na stronie startowej w zakładce AKTUALNOŚCI?
NOWE>>> Nowe
PUB>>> Publiczne
ODŁ>>> Odłożone
WTR>>> W trakcie realizacji
ZAK>>> Zakończone
Tam Zarząd WM i administrator umieszczają swoje komunikaty do wszystkich albo wybranych właścicieli lokali
nie, nie chodzi mi o Zgłoszenia, chociaż je można do tego wykorzystać. Jak przeglądałem demo to wydawało, że jest tam taka opcja, aby wszelkie ogłoszenia pojawiały się na głównej stronie. Dla pewności chciałem się dopytać. Teraz nawet ci nie pokaże, w którym to miejscu było bo z chwilą wypuszczenia nowej wersji demo zostało wyłączone
[cite] KubaP:[/cite] NOWE>>> Nowe
PUB>>> Publiczne
ODŁ>>> Odłożone
WTR>>> W trakcie realizacji
ZAK>>> Zakończone
Tam Zarząd WM i administrator umieszczają swoje komunikaty do wszystkich albo wybranych właścicieli lokali
u nas zarządca słabo korzysta z tej opcji. Woli kartki wywieszać na klatce. A umieszczenie informacji w weles3 umożliwiłoby osobom, które są właścicielami a zamieszkują w innych miejscach mieć jakiekolwiek informacje o tym co się dzieje na osiedlu
u nas zarządca słabo korzysta z tej opcji. Woli kartki wywieszać na klatce.
A umieszczenie informacji w weles3 umożliwiłoby osobom, które są właścicielami a zamieszkują w innych miejscach mieć jakiekolwiek informacje o tym co się dzieje na osiedlu
Do tych informacji służy zakładka "Materiały i Uchwały" .
To tam można umieszczać obszerniejsze dokumenty np ogłoszenia , treści uchwał , protokoły, regulaminy
Dzień dobry, widzę że temat mimo upływu 10 lat od założenia nadal jest aktualny choć większość z opisanych w nim aplikacji (szczególnie z pierwszych stron) odeszła w zapomnienie, postanowiłem więc dodać od siebie garść aktualności i polecić naszą aplikację emieszkaniec.pl, od 1.05.2020 udostępniliśmy już trzecią wersję systemu do zarządzania nieruchomościami, jest to prosta i czytelna aplikacja. chętnie udostępniamy bezpłatnie w ramach okresu testowego, zainteresowanych odsyłam na stronę http://emieszkaniec.pl/
[cite] KubaP:[/cite]emieszkaniec.pl, ten program niczym innym, od innych się nie różni ...tylko ceną !!!!
Zgodzę się że skoro są to programy do zarządzania nieruchomościami to muszą zawierać te same funkcje ( np. prowadzenie naliczeń, księgowanie wyciągów itp. ) jednak występują zasadnicze różnice między eMieszkańcem a innymi programami, oto kilka z nich:
- działa "w chmurze" - użytkownik ma dostęp do aplikacji 24/7 z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu, nie są potrzebne wizyty naszych pracowników u użytkownika,
- jednocześnie może korzystać z niego kilka osób (administrator, księgowa, zarządca, pełnomocnik - można określić zakres dostępu)
- interface jest prosty i przejrzysty
- aplikacja ma zaimplementowane automaty księgowe (możliwość zaimportowania wyciągu bankowego który jest automatycznie księgowany)
- zintegrowany moduł e-uchwały
- możliwość bezpłatnego przetestowania aplikacji
- użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z uruchomieniem usługi, utrzymaniem oraz aktualizacjami
jednak występują zasadnicze różnice między eMieszkańcem a innymi programami, oto kilka z nich:
naprawdę różnice są w funkcjach ? .... TYLKO CENĄ się różnią ....
poniższe cechy spełnia prawie każdy z nich np. Weles3, Mieszczanin, ect ....
- działa "w chmurze" - użytkownik ma dostęp do aplikacji 24/7 z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu, nie są potrzebne wizyty naszych pracowników u użytkownika,
- jednocześnie może korzystać z niego kilka osób (administrator, księgowa, zarządca, pełnomocnik - można określić zakres dostępu)
- interface jest prosty i przejrzysty
- aplikacja ma zaimplementowane automaty księgowe (możliwość zaimportowania wyciągu bankowego który jest automatycznie księgowany)
- zintegrowany moduł e-uchwały
- możliwość bezpłatnego przetestowania aplikacji
- użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z uruchomieniem usługi, utrzymaniem oraz aktualizacjami
[cite] blazejh:[/cite]"aplikacja ma zaimplementowane automaty księgowe (możliwość zaimportowania wyciągu bankowego który jest automatycznie księgowany"
To jest wyróżnik, choć Welles3 i Mieszczanin na pewno też to mają. Można uzyskać więcej szczegółów na temat tej funkcjonalności?
W naszej aplikacji zastosowaliśmy algorytmy które pozwalają na automatyczne zaksięgowanie całego wyciągu bankowego, odbywa się to w ten sposób, że przy pierwszym księgowaniu wyciągu określa się powiązanie poszczególnej operacji bankowej z operacją księgową w systemie, eMieszkaniec zapamiętuje takie powiązania i jeżeli przy następnym wyciągu "Pani Kowalska" znowu wpłaci kwotę X z numeru rachunku bankowego Y to system automatycznie powiąże taką wpłatę z jej kontem księgowym. Jeżeli chciał by Pan uzyskać więcej informacji poproszę o wiadomość kontakt@emieszkaniec.pl
"aplikacja ma zaimplementowane automaty księgowe (możliwość zaimportowania wyciągu bankowego który jest automatycznie księgowany"
To jest wyróżnik, choć Welles3 i Mieszczanin na pewno też to mają. Można uzyskać więcej szczegółów na temat tej funkcjonalności?
Poprosiłem o założenie testowej bazy.
np. w Weles3 jest podobnie jak eMieszkaniec.
Innym rozwiązanie jest, nadanie indywidualnych kont bankowych dla wpłat tzw "masowe płatności", przypisanych do lokalu / właściciela .
"aplikacja ma zaimplementowane automaty księgowe (możliwość zaimportowania wyciągu bankowego który jest automatycznie księgowany"
To jest wyróżnik, choć Welles3 i Mieszczanin na pewno też to mają. Można uzyskać więcej szczegółów na temat tej funkcjonalności?
Poprosiłem o założenie testowej bazy.
np. w Weles3 jest podobnie jak eMieszkaniec.
Innym rozwiązanie jest, nadanie indywidualnych kont bankowych dla wpłat tzw "masowe płatności", przypisanych do lokalu / właściciela .
Zgadza się, z tym że nie wszystkie banki udostępniają usługę wirtualnych subkont do rachunku głównego, a jeżeli już jest taka opcja to wiąże się to z wykupieniem dodatkowej usługi w banku, co w zależności od ilości lokali może być mało opłacalnym rozwiązaniem. W przypadku eMieszkańca użytkownik nie musi wybierać bo oba rozwiązania otrzymuje w standardzie, aplikacja jest przygotowana do obsługi subkont wirtualnych.
[cite] eMieszkaniec:[/cite]Zgadza się, z tym że nie wszystkie banki udostępniają usługę wirtualnych subkont do rachunku głównego, a jeżeli już jest taka opcja to wiąże się to z wykupieniem dodatkowej usługi w banku, co w zależności od ilości lokali może być mało opłacalnym rozwiązaniem. W przypadku eMieszkańca użytkownik nie musi wybierać bo oba rozwiązania otrzymuje w standardzie, aplikacja jest przygotowana do obsługi subkont wirtualnych.
niekoniecznie .... banki mają pakiety, gdzie masowe płatności są wliczone w cenę abonamenty za utrzymanie rachunku . Jak któryś bank nie udziela tzw "SUBKONT" to pozostaje opcja pierwsza:
przy pierwszym księgowaniu wyciągu określa się [b]powiązanie poszczególnej operacji bankowej z operacją księgową w systemie[/b],
ale to też nie do końca działa poprawnie , bo wystarczy, że "Pani Kowalska" kolejną zapłatę zaliczki , zapłaci z innego konta bankowa i trzeba księgować ręcznie .
przy pierwszym księgowaniu wyciągu określa się powiązanie poszczególnej operacji bankowej z operacją księgową w systemie,
ale to też nie do końca działa poprawnie , bo wystarczy, że "Pani Kowalska" kolejną zapłatę zaliczki , zapłaci z innego konta bankowa i trzeba księgować ręcznie .
Dokładnie tak, statystycznie 1 na 100 przelewów nie zostaje rozpoznany w sytuacji gdzie "Pani Kowalska" zmieniła numer rachunku bankowego ale aplikacja nas o tym informuje i wskazuje taką operacje ustawiając jej odpowiedni status, dzięki czemu użytkownik wie że potrzebna jest jego interwencja.
Program nie jest nowy ale można wspomnieć, bo sprawdzony. Pro Virtus.
Prowizji niestety nie mam. Gdybym miał, to wspomniałbym w tym wątku o nim już dwa lata temu.
Najtrudniejsza sprawa jest z tymi nowymi programami. Ich podstawową wadą może zwykle być to że są nowe.
Poznawanie programu nie trwa miesiąc, ani dwa. Kończy się wraz z zamknięciem okresu rozliczeniowego i otwarciem nowego.
To może nie tyle co nowy ale godny polecenia, sprawdzony, przetestowany.
Nie chciałbym wydać dużo gotówki i nie być zadowolony a jak wiadomo na wersji demo wszystkiego nie jesteśmy w stanie przetestować i sprawdzić.
Dlatego liczę na pomoc i opinie użytkowników.
Hej wszystkim! Mam małą firmę i coraz częściej mam problemy z komputerami w biurze. Myślałem o wynajęciu firmy do obsługi IT, ale nie wiem, jak w ogóle zacząć szukać. Jakieś rady?
Ważne, żeby znaleźli dla Ciebie czas, kiedy naprawdę go potrzebujesz. Sprawdź, czy oferują coś więcej niż tylko naprawę komputerów, np. outsourcing IT, administrację serwerów czy wsparcie informatyczne. Fajnie, jeśli mają różne pakiety usług, bo wtedy możesz dobrać coś pod siebie. Zobacz na tej stronie: https://itsky.cloud/cart/support-it/, tam masz sporo informacji o ich ofercie. No i pamiętaj, że dobre wsparcie IT to takie, które działa zanim coś się zepsuje, a nie tylko wtedy, gdy już jest problem.
Komentarze
U nas zgłoszenia robi Zarząd, ale i właściciel lokalu tez może, ale musi być zalogowany do programu
Ty nie zrobisz, bo to jest twoje indywidualne zgłoszenie . Widzi go administrator i Zarząd WM (jak ma dostęp pasywny)
KubaP, przy okazji się zapytam, bo ty pracujesz na weles3
W tym Weles3 zarządca może wysłać do wszystkich informacje, która pojawi się na głównej stronie aktualności?? Nie mówię tutaj o zakładce Forum.
Mam dostęp do programu, jako członek zarządu
... chyba chodzi ci o zakładkę : ZGŁOSZENIA ... informacje są one oznaczone, jako PUB - publiczne, które pokazują się na stronie startowej w zakładce AKTUALNOŚCI?
NOWE>>> Nowe
PUB>>> Publiczne
ODŁ>>> Odłożone
WTR>>> W trakcie realizacji
ZAK>>> Zakończone
Tam Zarząd WM i administrator umieszczają swoje komunikaty do wszystkich albo wybranych właścicieli lokali
u nas zarządca słabo korzysta z tej opcji. Woli kartki wywieszać na klatce. A umieszczenie informacji w weles3 umożliwiłoby osobom, które są właścicielami a zamieszkują w innych miejscach mieć jakiekolwiek informacje o tym co się dzieje na osiedlu
To tam można umieszczać obszerniejsze dokumenty np ogłoszenia , treści uchwał , protokoły, regulaminy
Zgodzę się że skoro są to programy do zarządzania nieruchomościami to muszą zawierać te same funkcje ( np. prowadzenie naliczeń, księgowanie wyciągów itp. ) jednak występują zasadnicze różnice między eMieszkańcem a innymi programami, oto kilka z nich:
- działa "w chmurze" - użytkownik ma dostęp do aplikacji 24/7 z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu, nie są potrzebne wizyty naszych pracowników u użytkownika,
- jednocześnie może korzystać z niego kilka osób (administrator, księgowa, zarządca, pełnomocnik - można określić zakres dostępu)
- interface jest prosty i przejrzysty
- aplikacja ma zaimplementowane automaty księgowe (możliwość zaimportowania wyciągu bankowego który jest automatycznie księgowany)
- zintegrowany moduł e-uchwały
- możliwość bezpłatnego przetestowania aplikacji
- użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z uruchomieniem usługi, utrzymaniem oraz aktualizacjami
poniższe cechy spełnia prawie każdy z nich np. Weles3, Mieszczanin, ect ....
To jest wyróżnik, choć Welles3 i Mieszczanin na pewno też to mają. Można uzyskać więcej szczegółów na temat tej funkcjonalności?
Poprosiłem o założenie testowej bazy.
W naszej aplikacji zastosowaliśmy algorytmy które pozwalają na automatyczne zaksięgowanie całego wyciągu bankowego, odbywa się to w ten sposób, że przy pierwszym księgowaniu wyciągu określa się powiązanie poszczególnej operacji bankowej z operacją księgową w systemie, eMieszkaniec zapamiętuje takie powiązania i jeżeli przy następnym wyciągu "Pani Kowalska" znowu wpłaci kwotę X z numeru rachunku bankowego Y to system automatycznie powiąże taką wpłatę z jej kontem księgowym. Jeżeli chciał by Pan uzyskać więcej informacji poproszę o wiadomość kontakt@emieszkaniec.pl
Innym rozwiązanie jest, nadanie indywidualnych kont bankowych dla wpłat tzw "masowe płatności", przypisanych do lokalu / właściciela .
Zgadza się, z tym że nie wszystkie banki udostępniają usługę wirtualnych subkont do rachunku głównego, a jeżeli już jest taka opcja to wiąże się to z wykupieniem dodatkowej usługi w banku, co w zależności od ilości lokali może być mało opłacalnym rozwiązaniem. W przypadku eMieszkańca użytkownik nie musi wybierać bo oba rozwiązania otrzymuje w standardzie, aplikacja jest przygotowana do obsługi subkont wirtualnych.
ale to też nie do końca działa poprawnie , bo wystarczy, że "Pani Kowalska" kolejną zapłatę zaliczki , zapłaci z innego konta bankowa i trzeba księgować ręcznie .
Dokładnie tak, statystycznie 1 na 100 przelewów nie zostaje rozpoznany w sytuacji gdzie "Pani Kowalska" zmieniła numer rachunku bankowego ale aplikacja nas o tym informuje i wskazuje taką operacje ustawiając jej odpowiedni status, dzięki czemu użytkownik wie że potrzebna jest jego interwencja.
https://weles3.pl/logowanie/
https://tomojdom.pl/
Prowizji niestety nie mam. Gdybym miał, to wspomniałbym w tym wątku o nim już dwa lata temu.
Najtrudniejsza sprawa jest z tymi nowymi programami. Ich podstawową wadą może zwykle być to że są nowe.
Poznawanie programu nie trwa miesiąc, ani dwa. Kończy się wraz z zamknięciem okresu rozliczeniowego i otwarciem nowego.
Nie chciałbym wydać dużo gotówki i nie być zadowolony a jak wiadomo na wersji demo wszystkiego nie jesteśmy w stanie przetestować i sprawdzić.
Dlatego liczę na pomoc i opinie użytkowników.
https://weles3.pl/
https://tomojdom.pl/
Problem jest taki, jakie są twoje oczekiwania od takiego programu ?